onödig dag!

Ja rubriken talar ju för allt.. Åkte till skolan imorse, stressade som fan för att komma i tid. Men när jag kommer dit får jag veta att båda mina lektioner var inställda, kul! så jag åkte till angelicas skola eftersom jag skulle vänta på henne, satt där i typ 3 timmar och väntade. sen åkte vi vidare och det hände ingenting! så jävla onödig dag i huvudtaget kunde ha legat hemma hela dagen ju! ucsh aja får se hur det blir med allt nu.. åh nu vill jag bara åka till torvalla och träna! var så himlands roligt sist!


haha bjuder på den här snygga bilden från träningen igår.. var så grymt ful att jag var tvungen att sätta ett kryss i facet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur ofta stretchar du? Berätta om hur du gör för att ha fått så bra resultat :) Är vigheten kvar trots att det var länge sen du gick på cheerleadingen?

2011-02-25 @ 14:22:35
Postat av: Johanna, sophies coolaste kompis!

vissa är bara så där viga och dom gör inte så mycket åt saken, och sophie är en av dom, sen är det så att har men en gång varit cheerleader är man alltid cheerleader det sitter i blodet liksom, så börjar du träna igen om du varit vig blir du vig hur lätt som helst igen! :)

2011-02-25 @ 21:37:35
Postat av: elvira

Jag måste bara fråga en sak.

När ni ser er på kort med vänner, alltså helkropps bilder, ser ni inte då att ni verkligen är smalare än dom? Eller tycker ni att ni är feta på kort oxå?

lycka till :)

2011-03-11 @ 14:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0