so down

Sitter och bölar som en jävla unge. Fick värsta panikatacken när jag kollade mig själv i spegeln imorse. Ville bara spy när jag såg mig själv, jag kan inte ha på mig någonting för att jag ser så jävla stor ut. Har i alla fall pratat med mamma i telfon nu och lugnat ner mig, Blir hemma från skolan idag, har ingen ork känner jag efter denna morgon. Nu ligger jag med ångest, men tårarna har i alla fall slutat rinna, kan inte fatta att allt gått så fort för ca 3 månader sen vägde jag liksom tio kilo mindre.. åh vill inte ha alla dessa tankar.


Kommentarer
Postat av: johanna

Fortsätt kämpa Sophie. Jag vet att de känns förjävligt men någon gång blir det bättre. Det måste de bli <3

2011-02-23 @ 11:22:18
URL: http://brunnbergjohanna.blogg.se/
Postat av: Hanna Skattberg

Hej hur mår du?:D

2011-02-23 @ 11:23:46
URL: http://hhannaskattberg.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hej Sofie. Du är så himla fin, och fortsätt kämpa. Men jag blir galen på att du säger att du är tjock. Hur hur hur kan du få för dig det? Du är smalare än de flesta, och kolla dina storlekar i kläder? Stämmer dom överens med de du tycker? Du har förmodligen xs? Du är topp i cheer, vad betyder de? Jo att du e liten. Fortsätt kämpa uppåt så kommer du vara oslagbart söt!

2011-02-23 @ 11:28:12
Postat av: Amanda

asså fatta att du inte är ett dugg tjock tvärtom alldeles för smal, skulle bli så jävla snygg bara du gick upp till normalvikt!//KÄMPA KÄMPA!

2011-02-23 @ 11:50:11
Postat av: Josephine

Innan ni blev sjuka visste ni säkert hur anorektier och vissa bukimiker såg ut och hur smala de är, så jag undrar bara om ni vet att ni är smala fast ni ser på er själv som tjocka, fast ni är smala? kämpa på ni är skit duktiga :D puss

2011-02-23 @ 12:54:33
Postat av: camilla

Fortsätt kämpa! Du är galet snygg nu men tänk vad snygg du kommer bli när du kommer upp i normalvikt :)

2011-02-23 @ 13:07:34
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Anonym

Du är typ världens finaste tjej, glömm inte det. vacker vacker vacker <3

2011-02-23 @ 14:05:35
Postat av: ida

sophie du är jättefin och du är inte ett dugg tjock!

jag har själv haft bulimi och jag vet hur svårt det faktiskt är att ta sig ur det.

i början gick det långsamt, sen snabbt som attans !

jag gick upp ca 14 kilo på 4-5 månader, vilket jag tyckte var alldeles för mycket.

men det var typ 2 år sedan, och nu ser jag bilder från den tiden, och jag såg ju inte friskt ut !

men saken är, att man blir faktiskt mycket snyggare, gladare, och man lever ett mycket normalare liv.

mitt liv som anorektiker var skit.

jag kunde inte äta, vågade inte visa mig i bikini, och jag såg inte ut att vara 15 år.

2011-02-23 @ 14:47:23
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHA, måste bara skratta lite åt andra kommentaren. hur mår du?

om du läser bloggen kommer du nog se hur dom mår för tillfället. <3

2011-02-23 @ 15:56:29
Postat av: R

Sophie känner du Emma Luttu och isåfall hur? :)

2011-02-23 @ 16:44:03
Postat av: lisa

DU ÄR SÅ HIMLA SMAL SÅ SNÄLLA, TÄNK INTE SÅDÄR !! :( JAG BLIR SÅ LEDSEN NÄR DU SKRIVER SÅ FÖR DU ÄR BARA EN PINNE !! INGET ELAKT !! KRYAAAAAA

2011-02-24 @ 16:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0