En och en halv timmes sömn..

Godmorgon på er! Idag vart det upp tidigt eftersom det är skola idag, redan klockan fem ringde klockan och jag är inte speciellt pigg eftersom jag kom i säng halv fyra inatt.. En och en halv timmes sömn bara, fattar inte hur jag ska orka med skolan idag, haha men det löser väl sig. Jag har fått jättesvåra sömn problem nu på sistone och jag ber till gud att det inte ska bli som förut då det tog tre timmar att somna och jag vaknade var femte minut hela nätterna, under de perjoderna kunde jag ligga vaken och gråta på nätterna för att jag aldrig fick sova.. Ne jag hoppas verkligen inte att det är påväg tillbaka!

Jag idag.



Kommentarer
Postat av: Anonym

ni vet väl anledningen till sömnproblemen? när kroppen är inställd på svält kan den inte "slappna av". sömnproblem ger ju på sikt depression..så det kan bli en enda svart cirkel. har ni fått sömnmedicin utskrivet någon gång?

2011-01-10 @ 07:16:28
Postat av: Anonym

Vad använder ni för ansiktskrämer (om ni gör det) eftersom ni har sån fin hy?

Gryyym blogg måste jag bara säga!!

2011-01-11 @ 23:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0