lång dag idag

Nu är jag hemma eller kom hem för en timme sen ungefär. Först idag har det varit vanlig skola och vi har spenderat hela dagen åt att leta efter praktikplats tills resten av terminen, men jag har såklart inte hittat någon.. Någon som har förslag kanske? ska vara något ställe, butik som är kopplad till friluftslivet eller någon speciell aktivitet, typ en nationalpark, något center eller någon butik inriktad på en speciell aktivitet.. Tipsa gärna isåfall! :)
Vi slutade ganska tidigt idag, men stannade kvar i skolan tills fyra då vi gick till centrumet för att ta nån typ av middag, eftersom vi senare skulle på en kurs och inte skulle vara hemma förens halv tio. Kursen var inom jobbet jag har just nu som klätterinstruktör och nu har jag gått vidare ett steg och får hålla flera kurser och även vara huvudinstruktör, så det är positivt även om kursen inte var den roligaste direkt..

Från skolan idag.



Kommentarer
Postat av: Nea

=) jag har för mig att du nämnt att du ridit? kan du inte praktisera på ett stall eller ridsportbutik?



lycka till kram

2011-01-12 @ 12:48:40
Postat av: Anonym

gudö kanot ;) kanske inte så kul haha men det är ju friluftsliv iaf!

2011-01-12 @ 19:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0