tears never stop flowing

Hej på er! Allting är väl egentligen som vanligt här, Maten sitter uppe vid halsen och magen står ut som en ballong..
Det ända som skiljer sig är att jag får åka hem vid fyra och att de inte har samma koll på allt, visst har de koll men dom är inte lika petiga som heldygnsvården, Har pratat med Cicilia i dag också, (min nya behandlare för er som undrar) och vi har kommit överens om att jag ska få vara med på en träning i veckan. Dock om två veckor. Lite surt att det bara är en träning men bättre en inget kanske. Det gör mig dock lite ledsen att laget snart ska tävla så det finns inte så mycket för mig att göra kan man säga, Jag som ville köra riktigt hårt när jag ändå fick träna, Aja vi får väl se hur det bli med allt, dom kanske inte vill ha mig på träningen nu när tävlingen närmar sig. Aja så är läget just nu i alla fall, Känner mig stor som ett hus och vill bara försvinna.. Tårarna rinner som vanligt när jag är här.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Får du börja träna så tidigt, trots att viken är så låg? Bra att ha något att kämpa för :)

2011-01-05 @ 14:12:07
Postat av: Sofie

Hejsan sötnosar. Har följt er blogg ett tag nu. Har en fråga till dig Sophie.

Hur reagerade du när du fick reda på att du var tvungen att börja HDV, samt hur reagerade du när du fick reda på att du skulle ha rullstol? Själv hatade jag det ibörjan och skötte mig inte alls.. Men hur hanterade du situationen?



Tycker du är superstark som kämpar på ! <3

2011-01-05 @ 14:44:59
URL: http://soffiproppen.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Hejhej, jag går i haninge cheerelite och brukar se dig ibland.. ja tycker du är jätte söt och älskar eran blogg! Vad kul att du får vara med på en träning,erat lag är jätte bra faktist!

2011-01-05 @ 16:43:09
Postat av: Schyler

Sophie, precis som jag sa på nyår när vi träffades så tycker jag att du är super duktig och riktigt stark!



Visst, det är DM snart, men efter det finns det ett eventuellt SM alternativt massvis med träningar där du får göra precis likadana saker som alla andra :) vi ses i Torvalla!

2011-01-05 @ 19:18:44
Postat av: Malin cheer elite

Håller med Schyler. Det är ju ändå bra att du är där och peppar dom. Ni är ju ett lag. Såklart dom vill ha dig där :)

2011-01-07 @ 12:32:03
URL: http://lifeofmemalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0