To day

Blev hemma för min del idag med, har sovit jättdåligt inatt och har haft ont i huvudet som bara den. Nu sitter jag i alla fall och äter mellis.. som vanligt vid den här tiden då kan man ju säga, funderar på att gå en liten promenad med bubben min också, skulle verkligen vara skönt att få komma ut och röra på sig lite grann och orkar inte vänta på att mina kära vänner ska komma hem från skolan, så det blir nog en prmomenad för mig själv hehe aja puss på er!


2 dl Vaniljyoghurt, 1/2 dl kellogs all bran och 1/2 päron


Kommentarer
Postat av: Anonym

en fråga jag har till er, om ni ska tex åka och bada med gymnasiet alltså klassen, badar ni då även om ni har sjukdomen? och om ni inte badar i gymnasiet badade ni i lågstaidet då med? :) KRAm

2011-01-25 @ 15:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0