it hurts inside

Haha kul att min behandlare blev ganska så ägd när jag visade att hon hade skrivit att jag skulle få träna nästa vecka. Alla möjlig bortförklaringar kom hon med haha, Är så sjukt jävla irriterad på det här stället, Fattar inte att de gör så man tappar förtroendet om och om igen. sjukt.. Jag orkar i alla fall inte bry mig om vad hon säger, jag går till baka till träningen en gång i veckan nästa vecka vare sig hon vill eller inte, punkt slut! Jag tänker fan inte gå upp mer annars.Det är ju liksom en vecka kvar så kommer ju säkert att ha gått upp ett kilo till tills dess. Fuck jävla kliniken!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Sophie en fråga bara? När du tränade cheerleading förut när du var sjuk, hur lite vägde du som minst när du tränade då och hur orkade du träna då? var inte det jätte jobbigt utan någon energi, utan mat liksom? Eller åt du för att du visste att du skulle träna eller var du helt tom när du tränade? :o <3

2011-01-11 @ 21:55:41
Postat av: Daniella

sophie, jag kan ingenting om detta. Du är stark , & tänk att du gör dethär för dig själv. Inte för din behandlares skull. Du vet ju hur dåligt du mår? och hur angelica gjorde när hon blev sjuk. Du är en extremt stark tjej, starkare än va du tror. Visa det för dig själv :)

2011-01-11 @ 23:59:17
URL: http://daniellahvirdeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0