Tema is

Godmorgon, hoppas ni alla har sovit gott inatt! idag börjar vi klockán nio, vi ska först vara i skolan och ha teori, sen efter lunchen ska vi ut till hällasgården och åka långfärdsskridskor. Det ska väl bli helt okej, så länge jag inte fryser bara. Jag får hoppas alla kläder jag tagit med håller mig varm och god :)
Just nu har vi is som vårt tema inom äventyrsdelen, så det är därför vi är ute på isen den här veckan. Imorgon ska vi liksom bada isvak, brr vad kallt.. Fast jag har ju badat det förut, så det ska nog gå bra den här gången också hoppas jag :)

Jag när jag badar isvak förra året.



Kommentarer
Postat av: camilla

Hur gick de med isvaksbadningen? :P jag badade också isvak när jag gick på gymnasiet o jösses vad kallt det var!

2011-01-25 @ 17:05:15
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0