Besök på mando igår

Godmorgon! Steg upp för några timmar sen, har sovit riktigt dåligt inatt av all hosta, så vid halv nio fick jag nog och gick upp, Känner mig helt borta, febern har kommit tillbaka.. Kul.. har snart varit sjuk i 2 veckor, det började ju redan andra dagen i Rhodos. Igår mådde jag faktiskt inge vidare häller, kände mig helt borta i huvudet, däckade på soffan runt sju på kvällen, när jag sedan vaknade runt tio, visste jag inte vad som hänt, om det var morgon eller kväll.. Helt sjukt..

Var på mando igår också, Och det hade väl inte gått så bra, hade gått ner, och för dom är det ju hela världen hur lite det än är, Vet inte om det var mycket eller lite, men nu får jag en vecka på mig att visa att det går bättre, annars kommer jag behöva vara där oftare, suck mår dåligt så fort jag ens ser det där stället. Önskar verkligen att det inte fanns, sulle hällre komma till helvetet än att ligga där igen, aja nu ska jag ta lite alvedon och försöka piggna till puss på er!


Bild från Rhodos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0