Dagarna flyger förbi

Hej på er! har som vanligt typ sovit bort hela dagen.. även om jag går upp tidigt så somnar jag om på soffan gång på gång, man blir verkligen trött av medicinen vi äter.. Aja har i alla fall varit iväg och käkat med mickis, så någonting har jag i alla fall gjort idag, vill verkligen bli frisk nu. känns som om sommarlovet går åt till att ligga hemma och sova. Nu sitter jg i alla fall och väntar på att Angelica ska komma hem från jobbet, så att jag slipper vara helt ensam, eftersom resten av familjen är ute med båten, Måste se till att sköta maten nu också, så att det gått bra när jag kommer til mando, dom är ju så noga med vart ända litet gram.. och vill ju verkligen inte behöva vara där mer. Aja puss på er!

Bjuder på en bild från hotellet innan vi skulle ut :)

Kommentarer
Postat av: Emma :)

Otroligt fin blogg! :) Hoppas ni mår bra, Ni är så underbart söta, Verkligen intressant blogg! :)

2011-07-27 @ 16:36:42
URL: http://emzih.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varför följer ni inte ut med båten? Varför klagar ni på så mycket? Det enda man hör åh "jag är sjuk", "jag vill sova" och "jag orkar inte äta"...Jag menar det blir ju inte bättre för att ni klagar?!

2011-07-27 @ 20:10:41
Postat av: Anonym

VISA TATUERINGARNA! :D

2011-07-28 @ 00:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0