Frågor och svar!

jaquline om Bilder från helgen:

Kan inte ni visa bild på era navelpiercingar? :)

Svar: Jo vi har gjort det förut men här är dom igen!

 

Anonym om Våga testa något nytt?:

Sygging! Du passar jättebra sådär ju!
Förresten, har du nått din målvikt ännu? Du är så smal, verkligen. Kul att du börjat lägga upp lite outfitsbilder då och då. Förstår att det varit jobbigt tidigare, dessa avskyvärda hjärnspöken som intalar en att man är fet. Så är det inte, åtminstone inte i ditt fall!
Hur mycket tränar du Sophie per vecka? Har träningen gett resultat? Vem är din behandlare? Hur ofta kommer du till sjukhuset? Är du friskriven? Är så roligt att läsa er blogg, känns som om ni båda börjar bli lite friskare, framförallt tankemässigt! ...och en sista fråga också bara. Tror du att du & Angelica någonsin kommer att bli helt friska? (Ber om ursäkt för frågebomben, hoppas ni orkar ta er m den ändå)!

Svar: Tack!:) nej jag har inte nått min målvikt ännu men tror inte att jag har så långt kvar, hoppas inte det i alla fall:)

Nu när det är sommarlov har vi bara träning en gång i veckan, men annars tränar jag cheerleading fyra dagar i veckan, vet inte om jag kan säga att träningen gätt något resultat en.. har ju línte tränat så länge, men när vi kommer igång ordentligt efter lovet hoppas jag på resultat!

Min behandlare är just nu Anna pettersson, när jag låg på HDV hade jag en behandlare som hette Isabell, sedan fick jag en som hette Cecilia, men min nuvarande är Anna. Jag är inte friskskriven än, på sistonde brukade jag vara där varannan vecka bara, men nu under lovet har jag fått mera ledigt, för att jag varit bortrest och hon på semester, skulle varit där idag, men mejlade henne och sa att jag skulle åka idag så nu slipper jag komma dit yttligare en vecka:)

Och till den sista frågan så.. Jag vet faktiskt inte.. känns aldrig som om man kommer bli helt återställd, så som man var innan allt började, tror alltid att vissa tanskar osv kommer finnas kvar även om man är frisk i kroppen, men jag tror att vi kommer bli så pass friska att vi kommer må bra igen, men det tar väl säkert tid för familjen att läka! kram:)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag är bara lite nyfiken på vad det är för sjukdom ni två har haft, inte illa menat. Hoppas allt är bra med er nu!

2011-07-11 @ 14:45:55
Postat av: Anonym

Hej! Jag är bara lite nyfiken på vad det är för sjukdom ni två har haft, inte illa menat. Hoppas allt är bra med er nu!

2011-07-11 @ 14:46:49
Postat av: Anonym

Halloj! ser eller känns det inte äckligt att trycka in en metalstav in i magen? :O Syftar på när ni byter era piercingar :)

2011-07-11 @ 21:25:29
Postat av: camilla

Hur mkt kostade de o ta hål i naveln? gjorde de väldigt ont?

Ha en bra resa :D

2011-07-12 @ 06:39:06
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Anonym

jag ställer samma fråga igen, sophie hur känns det att gå i ett lag som härmar eagles pyramider?

2011-07-20 @ 23:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0