Frågor och svar

ines om kvällsmellis framför teven:
hej, jag vill börja med att säga att ni har en galet bra blogg!
jag är 13 år, fyller 14 om ett par dagar. jag är typ 1.65 & väger 45. är det för mycket? jag tycker själv att jag är tjock men alla runt omkring mig säger att jag är jättesmal, men det tycker inte jag.
jag mår dåligt över dethär, jag mår dåligt över min kropp.
min kompis har sagt att jag borde kolla om jag är underviktig, med det tror jag inte. men hur mycke "ska" man väga när man är lika gammal och lång som mig?
tack så jääääättemycket om ni svarar!
Svar: Du är absolut inte tjock! du är fortfarande inte så gammal, vilket betyder att din kropp kommer att utvecklas och då kommer du att gå upp i vikt. Men en normalkvikt för din längd skulle i våran ålder (17 år) vara ca runt 52 och uppåt. i din ålder är dte svårt at säga eftersom du utvecklas så mycket. Försök att prata med någon om dina problem, att prata om det man känner kan få allt att kännas bättre. 
Tack så mycket oich lycka till!


nanna om kvällsmellis framför teven:
har du inte lagt upp den bilden innan, vad söt du är tycker det är jätte fint av dig att du vill reda ut problemen och inte bara gömma dig för dem!
jag undrar bara när ni skriver "gika" menar ni kika då :)? kram!
Svar: Förlåt för dålig stavning på ordet.. Det är meningen att det ska stå geeka, vilket betyder att man typ kollar länge och mycket. kram på dig och tack så mycket! :)


camilla om kvällsmellis framför teven:
Vad ni är underbart vackra båda två! Är ni tvåäggstvillingar? ha en bra dag :)
Svar: tack vad kul att du tycker det :) nej vi är faktiskt eneggstvillingar :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är 13 år och väger nästan 70 är 1.62, väger jag för mycket?:( vågar knappt gå ut längre speciellt nu i sommaren .. Kämpa på tjejer, all lycka till er!

2011-06-29 @ 22:05:07
Postat av: Anonym

Jag är lite nyfiken på hur din/erat matintag ser ut på en dag? Hur långa är ni? Väldigt bra och intressant blogg! :)

2011-07-05 @ 00:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0