då sätter jag igång med plugget då!

Så nu är jag äntligen hemma! gud vilken lång dag! har varit i full fart nästa hela dagen. Först skola, sen stannade jag och julia kvar i nacka forum ett tag, Kom hem och han inte mer än att byta om innan det bar iväg till sommarjobbsmässan, det gick väl helt okej där. Så nu är det bara vänta och se om det är någon som hör av sig.. Måste ju hitta ett sommarjobb! helst skulle jag vilja ha helg jobb också Någon som kanske har någon ide om vart? eller om ni vet några som behöver helgjobbare? skriv gärna en komentar i så fall!:) aja nu ska jag hoppa in i duschen och sedan plugga. puss!



Kommentarer
Postat av: Amanda

är julia inte inne på HDV längre? <3

2011-03-14 @ 21:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0