dagen då!

Hej hej! åkte ju tills kolan imorse, gick runt lite i nacka forum innan jag började, fönstershoppade ni vet? och det är sjuk hur mycket söta saker dom kommit in med, hade ju lust att köpa allt jag såg, hehe. Måste fan ta någon dag och shoppa asså, vill verkligen ha nya fina kläder! men måste ju tänka på att spara mina pengar också om jag vill komma någon stans i sommar. Aja efter skolan mötte jag i alla fall upp mickis och vi gick hem till henne, sen har jag bara varit hemma nu på kvällen ätit massa mat som vanligt.. suck, men får väl skylla mig själv eftersom jag gav mig in i sjukdomen från början. Ikväll ska jag och mickis i alla fall ta en promenad, blir väl den vanliga rundan på 3 kilometer antar jag, nice nice!


Bra affär! har grymt snygga kläder til mycket bra priser, rekomenderas stort!

Kommentarer
Postat av: linn

håller me dig om butiken:D

2011-03-08 @ 19:47:13
Postat av: Anonym

måste bara säga de här, alltså ni två är grymt snygga!

bra blogg också;)

2011-03-08 @ 20:26:40
Postat av: Cassandra

Är nacka forum bra? :)

2011-03-08 @ 21:06:33
Postat av: Emma

hej jag undrar om ni kan lägga upp bilder på några snygg örhängen, för jag ska och shoppa i helgen men jag hittar verkligen inte några snygga örhängen. jag vill gärna hitta med fjäddrar och annat oxå snälla snälla kan ni hjälpa mig ?? <333

äLSKAR ERAN BLOGG<3333333333

2011-03-08 @ 21:17:35
Postat av: Emma

hej jag undrar om ni kan lägga upp bilder på några snygg örhängen, för jag ska och shoppa i helgen men jag hittar verkligen inte några snygga örhängen. jag vill gärna hitta med fjäddrar och annat oxå snälla snälla kan ni hjälpa mig ?? <333

äLSKAR ERAN BLOGG<3333333333

2011-03-08 @ 21:18:23
Postat av: Anonym

kan inte ni lägga ut bilder på era navelpiercingar ni behöver inte ha på er dom bara se vilka olika ni har ? :) super bra blogg fortsätt kämpa ni båda blir bara vackrare och vackrare för varje dag som går kram.

2011-03-08 @ 22:39:05
Postat av: Emma

oj såg nu att det skickades två gånger sorry min dator är konstig :p

2011-03-09 @ 18:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0