Hemma från skidbackarna

Ja då var man hemma igen, eller kom hem sent igår kväll efter en 10 timmar lång bussresa. Veckan har vart helt otrolig! det var länge sen jag hade så kul som nu. vi har åkt både slalom, långfärdsskidor och tolkat bakom skoter. Nu har man träningsvärk lite överallt, men det känns skönt. Vi har åkt från åtta på morgonen tills fyra på eftermidagen i stort sätt varje dag, så slut har man varit på kvällarna men det har vart allt för roligt. Mycket nya ansikten och roliga minnen, jag hade gärna stannat en vecka till. Tur med vädret har vi haft och något finare en att stå högst upp i på fjället med solsken i ansiktet kan man nog inte uppleva. Resan har vart helt fantastisk helt enkelt! Jag hade tur som fick vara med att åka, för tänk om jag hade missat allt det här, det hade ju varit hemskt!
Det kommer att komma upp bilder lite senare, men just nu får det duga med dessa två härliga bilder från gruppen jag var i när vi åkte.






Kommentarer
Postat av: Anonym

HÄRLIGT!! :D hur gick det med maten då?

2011-03-19 @ 16:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0