lite onformation

Just nu sitter jag i skolan med malin och försöker skriva klart sista delen i vårt projekt. Det har krånglat en hel del, då jag inte har kunnat skicka sista delen av arbetet från datorn där hemma och inte kunnat ladda ner det på usb för att kunna ta med det till skolan. Så nu hoppas jag på det bästa att inernet där hemma kommer igång snart så att mamma kan skicka arbetet till mig här i skolan. det är nämligen sista dagen det ska vara inne så känns som om vi skulle behöva bli klara..
nog om det. Idag kommer förhoppningsvis internet där hemma igång igen, så att det blir lite bättre uppdatering här på bloggen. om det inte kommer igång idag, kommr det förmodligen att dröja hela helgen.
lite kort information bara, puss så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0