mando

Usch vilken jobbig natt! Vet inte varför men har inte sovit et skit! vaknat och vänt på mig hela natten, tillslut ville jag bara sitta och dunka huvudet i väggen, får sån panik eller vad man ska kalla det när nätterna går så sakta, vid 4.50 gav jag upp och satte mig och kollade på tv och sen började jag packa väskan för att åka mot kliniken, Det hade gått helt okej i alla fall, däremot fick jag lite kritik om tiden.. äter ju tydligen för sakta, så måste börja följa min kurva. Aja nu ska jag nog sätta på en rulle och vänta på att det blir lunch, efter det ska jag ju egentligen till skolan, men åker hem istället eftersom de andra i klassen bara ska redovisa. puss!

Som vanligt blir det csi ny!

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.cheersm.se/



Sophie på framsidan :D

2011-03-09 @ 15:47:47
Postat av: lllll

Hur går det för er båda? Går dte frammåt med vikten? Vad väger ni?

2011-03-09 @ 15:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0