Natti natti

Har just tittat klart på luftslottet som sprängdes med Lisbeth Sallander och ätit ett äpple. Den var riktigt bra! Har sätt alla tre filmerna nu och tycker att de har varit bra allihopa, så det är filmer att rekomendera för er som inte sett dem. Det börjar bli dags för sängen snart tror jag, är inte speciellt trött men det kan ju bero på att klockan egentligen bara är halv 11. Man har ju ställt fram klockan en timme nu, så nu är den ju plöttsligt halv 12. Inte för att jag brukar sova vid den tiden häller för den delen, brukar somna alldeles för sent på vardagarna. Jag vet faktiskt inte varför, men på något sätt känner jag mig pigg på kvällarna.
Aja nog om det, säger godnatt till alla läsare istället! pussar.


Äpple


Kommentarer
Postat av: hehe

gud vilken fin bild :)

2011-03-28 @ 20:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0