Nödvändigheter till åreresan

Kom just hem från haninge centrum, där jag gått med mamma för att leta allt nödvändigt som jag behöver ha med mig när jag åker till Åre på måndag. Det blev en hel del saker, mamma stod för prylarna, men alla kläder betalade jag själv. köpte ett underställ som sitter jävligt fult, men skitsamma den ska ändå bara vara under kläderna. sen vart det alla andra grejer som ni kan se nedanför, sånt som behövdes helt enkelt.
Jag vart även tvingad till lunch i centrum, ville först inte äta ute eftersom då finns det ju ingen utväg när man väl sitter där. Men som sagt blev tvingad iallafall och det är väl bra på sina sätt.

Lite nödvändigheter till resan



Kommentarer
Postat av: L

vart är hörlurarna köpta och vad kostade dom ? :)

2011-03-13 @ 01:35:50
Postat av: Malin

Juste, jag såg dig :D

2011-03-13 @ 18:29:48
URL: http://lifeofmemalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0