Romme imorgon

Sitter just nu och äter ett päron, lite mumsigt faktiskt :) ska snart börja packa ihop lite saker inför morgondagen, för då är det friluftsdag och jag har valt att åka till Romme! ska bli superkul. ytterligare lite mer skidor i backarna.
dock måste vi jag gå upp typ tre halv fyra imorgon, eller natt kanske man ska säga? :P vi ska nämligen vara i skolan sex imorgon och det tar ju en timme att bara komma till skolan, så det kommer bli en tidig morgon.. Tror jag vet någon som inte kommer vara på så bra humör imorgon bitti, haha. jag är ju inte morgonmänniskan direkt.

Juste, glömde lägga ut dagens outfit imorse, så gör det nu. Så här såg jag ut idag iallafall.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker du att du är tjock på outfitbilderna Angelica?

2011-03-24 @ 21:07:42
Postat av: Anonym

ni blir vackrare och vackrare för varje dag!

2011-03-24 @ 22:06:13
Postat av: camilla

jösses vad snyggt :D

2011-03-25 @ 08:34:56
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Anonym

Hej vill bara skicka en liten "peppkommentar" eller vad man säger. Jag har själv haft aneroxia och jag vet hur svårt det är att komma ut ur sjukdomen, och hur lätt det är att falla tillbaka när man är påväg ur den. Om du känner dig tjock när du kollar dig i spegeln, tänk istället att du är skitsnygg och att det bara är din hjärna som får dig att se tjock ut, för så är det, det kan jag lova! Det är värt det även om det känns jobbigt är det så jävla värt det när jag idag kollar tillbaka kan jag inte förstå att jag tyckte jag var tjock! Tvinga er själva att sluta spy. Sätt upp fler speglar i erat hus och försök att älska er själva, det är mycket bättre än att ta bort speglar så man inte ska se sig själv. Ni har ju varandra också, stå bredvid varandra vid spegeln och beröm varandra peppa varandra att ta er ur sjukdomen. Jag vet att det inte är lätt, men ni kommer vara så jävla glada efteråt!

2011-03-25 @ 09:52:03
Postat av: Micke

Romme som i Romme alpin i dalarna/Borlänge? isf inte långt från mig :)..



Håller med föregående talare där uppe, ni blir bara bättre och bättre för varje dag som går :)

Fortsätt så!



Kram

2011-03-25 @ 23:52:18
Postat av: anonymus

vart är toppen ifrån ? GRYMT snygg på dig! Kram från en söt liten läsare.

2011-03-27 @ 23:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0