thoughts inside

Jag vill lägga mig ner och gråta, jag vill krypa ner under täcket och inte gå upp. jag vill bara försvinna, ju mer jag kollar mig själv i spegeln ju fulare blir jag, och det stämmer, jag blir ju bara större för varje gång jag går dit. Jag hatar att gå ut, jag hatar att gå till skolan och mest hatar jag att gå till träningen. Vill inte att folk ska se hur jävla stor jag har blivit. Vad ska jag göra? jag menar det blir ju inte bättre om jag stannar hemma, skiter i skolan, skiter i träningen.. kanske ska man börja gymma istället, kanske får det mig att må bättre. åh just nu vill jag bara se ut som förut, när jag vägde så lite som 29 kilo! för just nu är min mage aldeles för stor. och mina lår och armar. På riktigt jag klarar inte att se hur jag bara blir fulare och fulare för varje dag som går. Jag vill bara vara lika snygg som alla andra.. men jag är kort, vilket gör att jag inte kan få en slät och fin kropp, mitt ansikte är runt, och min kropp är inte vältränad, fyfan önskar att jag inte hade några ögon så att jag inte kunde se. allt skulle vara så mycket enklare då. Hatar att jag mår så jävla dåligt på insidan, även om det inte syns på utsidan!



Kommentarer
Postat av: Anonym

SOPHIE!!! Du föstår inte hur dåligt jag mår över att läsa det här. Sjukdomen får inte stoppa dig och det är helt sjukt hur den kan förstöra en sån fin tjej! Du är så jävla fin nu, din kropp är to die for och du är fortfarande sjuk den skulle vara ännu snyggare om du gick upp mer, om du bara såg det. När du vängde 29 kg var det läskigt att kolla på mig, som att du skulle rasa ihop bara man kolla på bilder på dig. Du förstår inte, du förstår inte hur fin du är och hur snyggARE kropp du får för varje dag. Önskar du kunde inse det. Kämpa på det blir bättre <3<3

2011-03-07 @ 19:32:55
Postat av: Anonym

Love u sweetie, fortsätt kämpa, det blir bättre! <3

2011-03-07 @ 20:00:04
Postat av: camilla

Fortsätt kämpa på, du får inte ge upp. Ni är jättefina båda två men alldelse för smala. Fortsätt kämpa det kommer kännas bättre :)

2011-03-07 @ 20:07:00
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Anonym

fortsätt att kämpa sophie, jag lovar du är sjukt fin och om du skulle gå upp mer skulle du bli enu finare. asså det är ingen annan som tycker du är stor, ingen mer än du själv. fortsätt kämpa, de kommer bli bättre. tro bara på dig själv! ni är så sjukt fina, somsagt om ni går upp lite mera så skulle ni bli så jävla snyggga!! ge aldrig upp <3

2011-03-07 @ 20:17:23
Postat av: amanda

ni får inte ge upp ni är sjukt snygga och kommer bli ännu snyggare :p

2011-03-07 @ 20:35:59
Postat av: Anonym

Ni är skitsnygga i ansikte och hår, båda två. Fortsätt kämpa med maten, ni är fortfarande alldeles för tunna. Låt inte sjukdomen bita sig fast igen och förstöra ännu mer! Ni måste försöka få ut det bästa, och njuta fullt ut av er ungdom, och det blir svårt med sjuktomen. Kämpa tjejer, vi tror på er! Kram

2011-03-07 @ 23:23:27
Postat av: Anonym

måste du skriva sånt där skit snack ? du är SKIIIIITSMAAALLL

2011-03-08 @ 08:25:19
Postat av: Anonym

oh om du bara visste hur otroligt vacker du är!

2011-03-08 @ 22:47:01
Postat av: trött på livet

Hej.

Idag kastades orden rakt upp i huvudet på mig om att jag har en ätstörning, dock inte samma som ni utan ospecifik. Jag är normalviktig och har mensen kvar men jag äter minimalt och kan gå och spy efter en måltid för att jag får jätte ångest.

Vill jag så blir jag erbjuden hjälp men jag vill testa själv först. Nu till min fråga, har ni några tips på hur man börjar vänja kroppen vid mat igen? Och hur man får slut på kräkningarna, fixar jag inte detta så blir jag tvingad att ta emot hjälp. Och det värsta av allt, mina föräldrar blir indragna i allt. Jag mår väldigt dåligt psykiskt, därav ätstörningen, men har börjat gå till kurator.

2011-03-08 @ 23:56:14
Postat av: emelie

jag tycker att du är vacker!

2011-03-19 @ 17:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0