tierd

hej kära läsare! vaknade just.. kom hem från skolan och frös som en gris, så la mig i bastun och såklart somnade jag, vet inte varflr jag är så jävla trött hela tiden, kan inte sova på kvällarna och är helt död på dagarna, jättirriterande.. Skolan gick i alla fall bra! eller kanske inte min redovisning i svenskan.. haha fatatr inte varför men jag ställer mig framför hela klassen blir allt liksom svart, känns som om man liksom ska ramla ihop eller något. aja Väntar på att mickis ska ringa mig, så ska vi ut och gå en sväng, kvällen kommer sedan gå till att städa! och om jag hinner/ orkar ska jag försöka plugga lite matte. Aja slänga på mig mjukiskläderna nu, mickis borde ju komma hem snart. Puss!



Kommentarer
Postat av: sarah

Var med och tävla om en mobiltelefon - samsung galaxy ace! Checka in min blogg för att få veta mer, puss!

2011-03-17 @ 16:58:34
URL: http://sarahtjulander.se
Postat av: Anonym

hur många bloggar läser ni? :)

2011-03-17 @ 17:09:45
Postat av: amanda

får du verkligen gå ut på rundor? har hört att man ska bryta det dära med att gå

2011-03-17 @ 18:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0