ur min dagbok

Tänk på att det här år 2008, då angelica var sjuk och inte jag!
2008-09/10

Ligger och gråter, är så fruktansvärt rädd. Har varit e riktigt jobbig dag, Jag och Michaela har varit och hälsat på angelica idag på scä. Det var riktigt jobbigt, när vi kom dit hade hon låst in sig på toaletten, mamma satt och grät och sa att hon inte visste vart hon skulle ta vägen, vi började också gråta, det gick inte att hålla tårarna inne..
innanför hörde man angelica sitta och skrika att hon skulle ta livet av sig, man hörde också hur hon hade sönder saker där inne. Eftersom hon inte kom ut fick jag och michaela gå där ifrån, vi kom tillbaka lite senare då hon lugnat ner sig, vi fick prata med henne. Hon berättade då hur hon planerade att ta sitt liv. att om fönster gick att öppna skulle hon ha hoppat för länge sen och massa grejer. ville bara gråta när hon berättade allt. Hatar att se den jag älskar mest, knappt ha orken till att leva. Här hemma är det tomt.. bara jag elin och pappa, känner mig så ensam, knappt pratar någon med varandra. varje natt drömmer jag samma drömm, att angelica tar sitt liv och att jag alltid kommer för sent för att rädda henne. Är så rädd att det ska hända på riktigt vilken dag som helst.. det är det ända som snurrar i mitt huvud, att redan imorgon kanske hon inte finns kvar.



Kommentarer
Postat av: a

ANGELICA SKÄRP DIG. tänk på allt du inte gjort i ditt liv. Varför skulle du bara försvinna genom att ta ditt liv? enns liv är ens gåva, man slänger inte bort gåvor sådär. Var inte så himla envis. Tänk på din omgivning, tänk på att du kan starta om ditt liv, börja om på nytt och uppleva det som roligt. FAAN LÅT INTE MAT FÖRSTÖRA DITT LIV. hatar att läsa om dessa hemskheter, angelica faaaaaaan du är så vacker och har hela ditt liv framför dig. Du kan bli läkare och leva ett lyckligt liv med fina små barn.

bibel jag vet.

2011-03-22 @ 19:03:26
Postat av: a

ANGELICA SKÄRP DIG. tänk på allt du inte gjort i ditt liv. Varför skulle du bara försvinna genom att ta ditt liv? enns liv är ens gåva, man slänger inte bort gåvor sådär. Var inte så himla envis. Tänk på din omgivning, tänk på att du kan starta om ditt liv, börja om på nytt och uppleva det som roligt. FAAN LÅT INTE MAT FÖRSTÖRA DITT LIV. hatar att läsa om dessa hemskheter, angelica faaaaaaan du är så vacker och har hela ditt liv framför dig. Du kan bli läkare och leva ett lyckligt liv med fina små barn.

bibel jag vet.

2011-03-22 @ 19:03:44
Postat av: Anonym

vet era föräldrar om att ni röker?

2011-03-22 @ 19:11:30
Postat av: amanda

sophie till hur många procent följer du matschemat?

2011-03-22 @ 19:23:31
Postat av: amanda

vad är ni räddast att andra ska tycka när ni går upp i vikt, förutom som märks det inte alls typ. man ska bara tänka på att man blir mycket sötare, för man ser inte frisk ut när man är så underviktig som ni är.

2011-03-22 @ 19:24:38
Postat av: Anonym

försök att intala er själva att ni ska vara förebilder för er lilla syster tjejer! ha som mål att er lilla syster inte också ska hamna i samma skit som er...

2011-03-22 @ 19:31:11
Postat av: Anonym

fan vad synd.. skit bra text skulle va kul och få läsa mer om det

2011-03-22 @ 20:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0