Trött


Är helt slut idag, eller död är nog de rätta orden.. gårkvällen vart trevlig, vi var ett gäng hemma hos Timmy som umgicks och hade det trevligt. vid slutet av kvällen var alla rejält dragna och vi kände att det var dags att bege sig hemmåt. Dock fick vi för oss att det inte gick några fler bussar så sent på kvällen, så vi började gå hem!? "skitdumma". Jag tror vi gick i över en timme innana vi kom på att vi faktiskt kunde ta bussen.. så då vart det buss hem för mig och sophie. Vi landade innanför dörren runt halv 6 på morgonen, så det är inte så konstigt att man är trött idag..
Nu tror jag att det bli att vila ett tag på soffan, en tupplur skulle sitta fint. puss så länge!


Jag och Sophie igår.



Kommentarer
Postat av: Anonym

varför dricker ni om ni inte äter? det är liksom massa kalorier i alkohol

2011-03-20 @ 19:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0