Vatten hit, Vatten dit

Kom just ut ur bastun där jag legat och sovit ett tag, superskönt! nuduschad är jag också, så nu känner jag mig super fresh. Jag lyckas alltid somna i bastun, det måste ha med värmen att göra eller något.
Dagen har vart helt okej. vi har haft praktik hela dagen och vi har fått sysslat me lite olika saker, fylla på i hyllorna, inventerat skor, sorterat och tvättat grepp. Kan ju säga att jag och josefin hade det ganska kul när vi stod i tvättrummet med regnkläder och hötryckstvätt och med vatten som sprutade över hela oss. Det blev en hel del skratt under dagen, men det går nog inte en dag utan mängder av skratt med dessa personer och med min klass.
När vi skulle hem från liljeholmen var det stömavbrott ända från gullmars till farsta om jag fattade det hela rätt. tvärbanan kunde inte åka, så vi fick ta bussen. det tog ett riktigt bra tag att komma fram till gullmarsplan, eftersom det inte fanns några fungerande stoppljus. Det var alltså högerregeln och sunt förnufft som gällde i trafiken och somsagt är ju människor som de är, alla vill åka först och de blir total kaus istället.. hem kom vi tillslut iallafall som tur var :)

Bilder från dagen.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Grym blogg ni har :D

Men jag måste bara fråga en grej, vad är det ni gör? Alltså är det under skoltid ni tvättar och fyller på grejer? Eller är det erat extra jobb? Jag fattar ingenting haha. puss på er :)

2011-03-29 @ 20:31:37
Postat av: josefin

hahahahha snyyyyggt ankan!

2011-03-29 @ 21:08:57
URL: http://jjosefinjosefin.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart har ni köpt era klänningar på headern?

finns det någon möljlighet till att sophies klänning finns kvar o köpa?

eller har hon planer på att sälja sin? (:

2011-03-29 @ 21:21:19
Postat av: Alexandra!

Gör mer inlägg med "ur min dagbok"

2011-03-29 @ 21:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0