vår feeling

Hej alla söta! är typ jättesugen på att gå ut och möta någon kompis här i gudö.. men vågar inte ringa och vecka folket! dom var ju och nattgibbade i natt och kom inte hem förens tio i morse så antar att dom ligger och sover.. aja har ju glömt att berätta om kliniken känner jag, jag var ju där i måndags för koll och skit och allt had gått bra, så hon tyckte att jag skulle få lov, så hon föreslog att jag skulle komma på fredag (alltså imorgon) men grym som man är lyckades jag övertala henne om att få komma på onsdag istället! nice nice, så nu får jag långledigt därifrån för första gången! en vecka plus några dagar! Nu gäller det att jag sköter mig bra så att dom får förtroende för mig! Aja på tal om annat så tror jag att våren är påväg! grymt mysigt väder ute. puss!

Mysigt snart är våren här kanske?

Kommentarer
Postat av: amanda

Hoppas du förstår

Att du ska forsätta kämpa för du är på god väg till det friska , sköt denna helgen bra nu så fixar sig allting och du kommer må mycket bättre!;)//kram

2011-03-03 @ 17:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0