vårt internet ligger nere..

Hej alla bloggläsare! Ber verkligen om ursäkt för uppdateringen men vårat internet ligger nere! Det suger men jag hoppas att problemet löser sig snarast, mamma ska försöka fixa det under dagen! Nu sitter jag i alla fall i skolan så passar på att slänga in ett inlägg så ni vet vad som händer. Så fort vi får ordning på internet är vi tillbaka som vanligt! jag hoppas att internet är fixat när jag kommer hem så att det blir mer uppdatering! Så här ser i alla fall jag ut idag!





Kommentarer
Postat av: Amanda

Du är så jävla snygg !! Måste bara gå

Upp till normalvikt

2011-03-10 @ 10:45:04
Postat av: Anonym

Jag har bara en fråga, inte för att vara taskig elr nånting, absolut inte! Du till och med är lite cool i det, men har du nåt problem med ditt öga? Har sett på nåra bilder att ditt högra öga är lite snett..? Bara en fråga, kraaam!!<33 :)

2011-03-10 @ 15:36:33
Postat av: Johanna

Jag tror inte hon har något fel på ögat. Det finns nästan ingen människa som är symmetrisk i ansiktet :) Om du börjar kolla mer noga på alla kommer du upptäcka att det är förvånansvärt många som har så :)

2011-03-11 @ 01:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0