Älskar nationella.. gör inte ni?

skolan idag har vart rätt okej om man bortsätt från engelska notionella som gick pissdåligt, någon mer en jag som tyckte det var svårt? :O Vissa delar var okej, men vissa var jättesvåra, där rök nog chansen för att få MVG kan jag nog säga..
Annars har min dag varit väldigt skön, vi började tolv och slutade halv tre så det var rätt så skönt. Efter det satt jag, Josefin och Malin nere i parken och njör av den sköna solen. Någon satt även och spelade gitarr så det var jättemysigt! sommaren är verkligen här nu känns det som. Riktigt riktigt skönt! Om det är fint väder imorgon så ska vi tjejer åka och bada efter skolan. Det kanske är kallt i vattnet, men med den här värmen tror jag att man skulle göra vad som hälst för att svalka sig lite, haha. Får hoppas att vädret håller i sig helt enkelt :)

Bilder från idag



Kommentarer
Postat av: Anonym

JAg håller med!! Hata nationella:):)

2011-05-11 @ 21:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0