fel på fel, kan jag göra något rätt?

så då var man hemma från skolan! sitter och dricker en jättegod multivitamindryck från finland, rekomenderas stort för er som åker dit! I skolan har jag i alla fall fått veta att jag inte kommer klara engelskan och måste göra om den nästa år, fan jag okar inte längre. allt går bara fel hela jävla tiden, Jag kan fan inte göra något rätt. Funderar på att hoppa av skolan, kommer ändå aldrig klara engelskan så det spelar ju ingen roll om jag gör kursen igen, kommer helt enkelt inte ha någon framtid. får väl jobba som städerska och bo på gatan! åh känns som om mitt liv bara vänds upp och ner hela tiden och att alla drömmar bara slocknar.. seriöst jag orkar inte längre.


Den Finska drickan jag dricker just nu!


Kommentarer
Postat av: Madde

Ge aldrig upp!

Intala dig själv att du kommer lyckas & sen kämpar du lite extra, så kommer du se att allt blir bättre med tiden... Det hjälpte mig, för jag tänkte ge upp skolan och hela skiten!

2011-05-23 @ 20:10:19
URL: http://www.maddelutten.bloggplatsen.se
Postat av: belu atp

Hejja soffan glatt humör! Hejja hejja hejja! Kött kött kött kött kött kött kött kött kött kött kött kött kött kött kött kött kött kött everyboooody! KÖTTA!

2011-05-23 @ 21:10:39
URL: http://belu.devote.se
Postat av: belu atp

Hejja soffan glatt humör! Hejja hejja hejja! Kött kött kött kött kött kött kött kött kött kött kött kött kött kött kött kött kött kött everyboooody! KÖTTA!

2011-05-23 @ 21:10:55
URL: http://belu.devote.se
Postat av: camilla

Ge inte upp, kämpa vidare!

2011-05-23 @ 21:20:28
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Anonym

Men kan du inte göra en prövning i eng? Då slipper du läsa om kursen då brukar de vara ett prov på massa glosor. :)

2011-05-23 @ 22:01:37
Postat av: Anonym

Kan du inte göra någon prövning i eng så slipper du läsa om hela kursen? De brukar bara vara ett prov med 100 glosor lr ngt :)

2011-05-23 @ 22:03:12
Postat av: karin

Plugga på folkhögskola? :) Mycket mycket bättre och roligare!

2011-05-24 @ 12:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0