Försovit mig igen..

Godmorgon! jag har lyckats försovit mig igen, börjar bli lite allt för ofta nu tycker jag, men vad ska man göra när klockan inte ringer? Aja ska snart ta cyckeln ner till bussen iallafall så lär komma till skolan ca 1,5 timmar försent.
Nu såg jag att blogg funkade föresten och att man kan lägga upp bilder och så igen, vilket är superbra, för då kan jag lägga ut bilder från igår sen.
Nu ska jag ta och skynda mig, har gjort en smothie som jag ska hinna dricka upp inan jag åker, vi höres senare! pussar.


Dricker jag just nu! Nyttigt men gott


Såhär såg jag ut i lördags, ingen fin bild men det var den som fanns bara.


Kommentarer
Postat av: ida

Recept på era favorit smoothies? :D Brukar ni göra egna juicer eller så? recept :D<3333

2011-05-10 @ 15:20:25
Postat av: Anonym

Håller med! den där smoothien såg jättegod ut, kan ni inte lägga ut receptet! brukar ni använda mjölk eller yoghurt och isf vilken yoghurt??? :D

2011-05-10 @ 17:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0