frågor och svar

Anonym om Fråga nu!:

fråga till er båda:
Har ni mer ångest nu än vad ni hade förut när ni kollade er i spegeln eller tycka att ni var tjocka?
Tycker man att man ser tjockare ut desto sjukare man är? Bantar du Angelica?

Svar: Hm.. det är svårt att svara på, det är så olika för dag till dag. Dock gillar ingen av oss våra kroppar

Sjukdomen gör att man liksom vänjer sig vid att se sig själv gå ner i vikt, så när man gått ner lite ser man liksom ingen skillnad.. man blir liksom blind på ett sätt kan man säga, så man fortsätter och fortsätter tillslut är man jätte smal men man ser det inte själv.

 

 

 

Anonym om Fråga nu!:

Sophie, kan du visa bilder på hur din kropp ser ut nu? Skulle du skämmas då?

Svar: Min kropp? Det är inget jag lägger ut bilder på.. förutom outfits bilder som kommer upp i bloggen då och då, jag gillar inte hur den ser ut så ja..

 

Anonym om Fråga nu!:

När du var bulikiker Sophie, hur mycket mat hetsåt du?

Svar: Man behöver inte hetsäta för att man har bulimi, jag kunde äta ett äpple och sedan spy upp det för att jag tyckte min mage blev så stor och att jag skulle gå upp i vikt.

 

 

Anonym om Fråga nu!:

heeej får ni pengar för att ni är sjuk? eller.
kämpa tjejer jag hade samma sjukdom men är frisk nu så kämpa ni oxå jag vet det är svårt men kämpa ! puss

Svar: Nej vi får inga pengar, dock har jag ingen aning om våra föräldrar kanske fått det genom försäkringar, vilket skulle kanske vara ganska rimligt! Bra jobbat! Puss!


Anonym om Fråga nu!:

hur mycket väger ni två just nu på ett ungefär?

Svar: vet inte riktigt faktiskt.. vi har ingen våg här hemma..

 

Anonym om Fråga nu!:

Skär ni er? :/

Svar: nej.. men det har hänt förut

 

Har du och Sophie en bra relation med varandra?
Har ni gemensamma vänner och så eller är det som att ni inte alls är med varandra som om det vore många år mellan er..?

Svar: Vi har väl en bra relation till varandra.. vi hatar varandra lika mycket som vi älskar varandra kan man väl säga. Vi har väldigt mycket gemensamma vänner! Och umgås för det mesta med samma kompisar! Däremot har vi ju olika intressen när det kommer till sport osv och då har vi olika kompisar!:)

 

Anonym om Solen håller humöret uppe!:

Saknar ni era gamla kroppar nu , så som ni såg ut innan ätstöringen?
Och tycker ni nu att ni var tjocka förut? :)

Svar: både och.. man önskar ju såklart att man aldrig hade hamnat i de här tankarna från början.. men antagligen gillade vi inte våra kroppar som dom såg ut då, och tyckte dom var för stora..jag (Angelica) hatade min kropp och ingen av oss vill se ut som förut.

 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Till den som fråga de där med om du hetsåt! man kan ha hetsätning/bulimi och sen kan man som sophie ha anorexi/bulimi. De va allt för mig tack å hej! :)

2011-05-10 @ 19:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0