godis och cola!

Jag och Sophie har precis vart uppe vid affären och pantat burkar som vi hade hemma haha. Vi fick lite pengar så då köpte vi lite naturgodis och cola för pengarna. Naturgodig är verkligen gott, äter mycket häldre  det en vanligt godis. Det är både godare och nyttigare. eller rent kalorimässigt innehåller de nästan lika mycket, men naturgodiset innehåller mycket bättre näringsämnen och bra fetter från nötterna. Mina favoriter är de torkade jordgubbara med torkad yoghurt runt. De smakar lite som yordgubbar med vit choklad, fast de är yoghurt som är lite nyttigare. Mumsigt!
Idag har jag inte gjort så mycket, har varit ledig från skolan så hade planerat att jag skulle plugga, men tror ni att jag gjorde det eller? Svar nej.. Istället har jag bara legat framför soffan och bastat, lyckade somna i bastun två timmar och vaknade helt kokhet och efter det var jag bara ännu tröttare. Magen gör fortfarande ont, vilket är ytterligare en anledning till att dagen spenderats hemma. Får hoppas att det blivit bättre tills imorgon.





Kommentarer
Postat av: Anonym

kan ni visa dagens outfit? :) <3

2011-05-17 @ 21:21:00
Postat av: camilla

Torkade jordgubbar och vita kokostoppar e mina favoriter :D

Hoppas du mår bättre imorn :)

2011-05-17 @ 21:29:54
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Anonym

Som jag skrev till dig förut Angelica men fick inget svar, det va dumt gjort av dig att välja DYKNING när man märker att klättring är din grej och det är det du skulle ha valt, man ser att du gillar det och dykning är egentligen ingenting för dig... Svara!

2011-05-18 @ 15:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0