Ibland vill man bara säga stopp

Godmorgon på er! Idag lyser solen och humöret är bättre. Jag ska om någon timme bege mig till bussen för att åka till tandläkaren, efter det ska jag bege mig till skolan. Det är fredag idag vilket är hur skönt som bara den. Slutar dock runt fyra idag, så det är en ganska lång dag i skolan, men jag kommer ju komma efter lunch så det blir inte så farligt. Efter skolan tror jag att det blir klättring för min del, ska försöka köra riktigt hårt idag, börjar få lite halvt panik över att gå upp i vikt och det bara fett och inga muskler, känns som om hela kroppen typ dallrar, låter töntigt men det känns faktiskt så.. Idag har jag jeans på mig, så ser ännu större ut. Men jag måste lära mig att använda det för finns så mycket mer kläder man kan ha då.
Nu ska jag börja packa min väska, så hörs vi mer mot kvällen, pussar!

Jag idag, fastnade verkligen inte på bild kan jag ju säga och usch vad stor jag blivit, det syns verkligen att jag har gått upp massor i vikt igen..



Kommentarer
Postat av: camilla

Kan ju säga att du ser allt annat än stor ut!

2011-05-06 @ 09:40:46
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: elin boström

Angelica vilken fin topp du har på den högra bilden! Var har du köpt den? :) <3

2011-05-06 @ 13:30:11
URL: http://elinbostrom.devote.se/
Postat av: Patricia

håller med första kommentaren! förstår att du känner dig stor, önskar du kunde se hur smal du är..

2011-05-07 @ 01:07:30
URL: http://thatnobodysees.blogg.se/
Postat av: Anonym

You look sooooooo good!!!

2011-05-07 @ 14:20:41
Postat av: JohannaSvensson<3

Angelica du är jätte fin och du borde inte tänka så för du har en så fin kropp och förstör den inte! Prata gärna med mig på min blogg msn, är väldigt öppen som person så det är bara att slänga över allt till mig så kanske det känns lite lättare i livet sötnos puss<3

2011-05-07 @ 15:33:14
URL: http://jonniia.blogg.se/
Postat av: Hanna

2011-05-08 @ 23:43:21
Postat av: Hanna

Nej du är låååååååååååångt ifrån stor. Förstår att du inte kan se det och det är så synd för du skulle vara så jävla snygg om du var lite större

2011-05-08 @ 23:45:13
Postat av: Hanna

SNYGG DU ÄR! :D

2011-05-09 @ 19:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0