Mando

Godmorgon! är sjukt trött och har värsta huvudvärken, irriterad är jag också, fast det blir jag ju alltid när jag är här, är på kliniken btw för er som undra, det hade tydligen inte gått något bra, hade tappat lite i vikt. Men det händer väl liksom? det kan ju inte alltid gå bra. Idag börjar jag mitt nya liv också, har massa mål som jag ska nå nästa säsong, så när jag kommer hem sätter jag på mig löparskorna för att springa en runda! skiter i skolan idag för jag orkar värkligen inte åka dit efter att jag är klar här. Träning ikväll också, vet att jag kanske borde ta det lugnt med huvudet men vad fan.. jag är sjukt taggad, så tror nog jag ska träna ändå! aja hörs senare, måste börja röra mig mot tiomelliset på det här skit stället! puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

såg dig på kliniken idag,du är ju sjukt liten å jätte söt! ja går i grupp 2 vi kanske ses nå mer gång inte för att ja hoppas att du måste komma s ofta men aa kul att du får träna helt igen. kram <3

2011-05-11 @ 17:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0