Mot borås imorgon

Kom för ett litet tag sen hem från en liten oplanerad träning, fick stressa som bara den för att komma dit, Nu är jag i alla fall hemma och tänkte bara uppdatera lite snabbt om vad som händer, Det är många som har undrat om jag ska tävla med hurricanes, och ja det ska jag, vi kommer ganska tidigt imorgon ta en buss ner till borås, eller man kanske säger upp? skit samma vet inte vart det ligger.. men jag kommer i alla fall vara där hela helgen, kommer hem sent på söndagen, jag kommer ta med datorn dit men vet inte om jag kommer ha tillgång till internet så det kanske inte blir någon uppdatering! men ska i alla fall bli så otroligt skönt att komma härifrån ett tag, aja ska upp tidigt imorgon, har väldigt mycket att göra så puss och godnatt!


Kommentarer
Postat av: hattenhauer

sophie jag ville bara säga att de va SJUKT starkt av dig att gå ut på mattan i lördags, man såg verkligen hur du kämpade! Det ska du ha asmycket cred för! Bara att du kunde tävla tycker jag att du ska se som en vinst :D

2011-05-08 @ 23:17:45
URL: http://hattenhauer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0