Mot jobbet och träning

Godmorgon på er, trötta sen igår? Snart är det dags för mig att börja cykla ner till bussen, ska möta Malin och sedan bege mig till Karbin klättercenter för att jobba. Jobbar bara två timmar, men vi tänkte klättre ett tag sen efter också, så kommer nog komma hem mot den tidigare kvällen eller vad man ska säga. Är ganska taggad på att köra lite väggar faktiskt, och speciellt topprep som var ett bra tag sen jag körde. Vi har ju bara kört bouldering de senaste gångerna. Vi börjar tolv, men ska åka lite tidigare så vi hinner köpa något att äta i liljeholmens centrum, tror jag ska ta en sallad som man mixar själv, då kan jag bestämma exakt vad jag vill ha i den.




Kommentarer
Postat av: N

Vad duktig du är som planerar in ett mål. Det spelar egntligen inget roll om det bara är en sallad du är fortfarande duktig som tänker på att du måste få i dig nått, kämpa vidare allt kommer tillslut bli bra :)

2011-05-14 @ 10:22:28
Postat av: Anonym

sophie, du har aldrig skrivit om din ätstörningshistoria, hur det började och så :) angelica har ju det och skulle vara kul att läsa om din också, ni är så sjukt söta och kämpa på ni kommer alltid vara vackra!

2011-05-14 @ 12:26:28
Postat av: sara

ehh till kommentaren ovan. sophie har visst skrivit det. kolla i början av bloggen! asså vad jobbigt det måste va för er 2 att få samma jäkla kommentaren hela tiden. varför läser ni (läsarna) inte bara igenom bloggen och kikar lite så ser ni att det mästa ni frågar om redan finns eller blivit besvarat! typ var tionde kommentar är hur långa är ni, är angelica dn med ljusrosa kläning eller e de sophie. asså snälla nån ni får väll kika runt lite i bloggen. hehe låter som värsta försvars advokaten men ja har haft blogg innan och vet hur jobbigt det är att få samma frogor hela tiden, det är ju så klart kul att få frågor men inte när det är samma hela tiden :) ajöss! <3

2011-05-14 @ 13:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0