Sommarsmaker till kvällen

Som sagt så var skoldagen inte så lång för min del, tror klockan var kvart i två när jag var framme i skolan. lite projekt och matte var det enda jag han med att göra. Mattelektionen vart en riktigt flummig lektion, vi hade fått en ny lärare som var allt annat en normal haha. Vi försökte hålla oss för garv men det var inte lätt kan jag säga. tyckte lite synd om läraren, men hon fattade endå inte så mycket och kunden inte förklara matte för fem öre. Fick redapå att vi skulle ha henne som mattelärare varje fredag, så vi lär väl ha lika roligt varje gånge haha.
efter skolan åkte Jag, Malin och Josefin till Karbin och klättrade lite, det vart inte så jättemycket, bara någon timme,  men det var skönt att komma igång med det igen.
Kom hem runt sju på kvällen och har sen dess bara varit hemma, det får helt enkelt bli en slappkväll hemma själv framför teven idag, känner att jag inte orkar så mycket mer.. Mamma har fixat lite jordgubbar också, så nu ska jag bädda ner mig framför teven och äta jordgubbar med mjölk till kvällsmellis.

Detta ska jag snart börja smaska i mig, nyttigt men extremt gott, sommarsmaker i högsta grad!



Kommentarer
Postat av: Rosa

Vad har ni för betyg?:)

2011-05-06 @ 23:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0