Älskade syster

sitter hust nu och kollar på eurovision songcontest med en drink framför teven. kom hem sent idag, så orkade inte fixa mig för att dra ut, så blev hemma istället. Brukar inte kolla på eorovision, men ikväll blev det en lugn kväll med lillasyster framför teven. Älskar henne så mycket, hon betyder verkligen jättemycket, har just suttit och snackat med henne för att hon var ledsen, tröstat när hon grät i min famn.. Hon försöker hela tiden vara stark, men genom hennes uppväxt har hon alltid fått höra om allt som vår familj gått/går igenom. fått höra saker som någon i hennes ålder aldrig borde få höra, sett saker som någon i hennes ålder aldrig borde ha sett..
Mår bara dåligt över att tänka på det, tänka att det var jag som förstörde hennes uppväxt, förstörde mycket av hennes barndom.. Vad ska hon minnas från denna tid när hon blir äldre egentligen.. Ibland vill man bara spola tillbaka tiden och ändra allt, för någon så únderbar som hon borde inte fått uppleva det här..
Imorgon ska jag iallafall ta med henne till klätterhallen, så ska lära henne klättra och så får vi lite tid tillsammans, något som hon behöver.



Älskar dig sweetie. Bild tagen för lite mindre en 2 år sen.


Kommentarer
Postat av: Anna

Påverkas hon mentalt av era ätströrningar? Alltså kan hon känna sig tjock ibland för hon jämför sig med er? :) kram

2011-05-15 @ 08:19:20
Postat av: camilla

Åå förstår hur ni känner, känner likadant mot min syster :/



Vad gillade ni eurovision förresten?:D

2011-05-15 @ 08:29:41
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Jenny

Vilken fin tjej! Verkligen hur söt som helst :)

2011-05-15 @ 09:02:40
Postat av: Anonym

Hur får ni rosé och hur kan ni dricka de hemma? Märker inte nån, typ era föräldrar eller eran lillasyster de? :)

2011-05-15 @ 10:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0