dreams or reality?

Har varit helt död idag! har haft panikattacker hela natten och vaknat hela natten, allt jag oroar mig över blir mardrömmar, det känns som om jag lever i en bubbla.. jag vet inte vad som är verklighet och drömmar längre.. det är så sjukt läskigt. Jag ser ingen skildnad. Önskar att jag slapp kliniken så jag inte behöver ligga sömnlös om nätterna, för hur det ska ha gått.. alla hemska minnen finns också med i mina drömmar, Från HDV på kliniken. Hatar sånna här nätter, och det värsta är att dom börjar komma rätt ofta. Vaknar i panik hela tiden och allt handlar så klart och hur min familj påverkas av sjukdomarna. Känns som om jag på något sätt håller på att tappa uppfattningen om livet. Att inte kunna skilja på drömmar och verklighet kan bli riktigt farligt. Allt känns så konstigt..


Kommentarer
Postat av: Sofie

Sötan! Känner EXAKT likadant angående mando. Nu är jag visserligen inte där så ofta men varje gång min behandlare ringer mig och säger att det är dags att komma in dit får jag DIREKT panik och ångest. Ligger och drömmer mardrömmar om HDV(precis som du)och vaknar upp flera gånger om nätterna alldeles kallsvettig.



Man kan då fråga sig om det verkligen är värt allt. Om det är värt att stanna kvar på mando när man ska må så himla dåligt så fort man blir påmind om det. Annars när jag inte snackar med min behandlare eller kommer dit mår jag ju bra liksom.



Hur ofta är du där nu för tiden?

Stora kramar!

2011-05-14 @ 22:52:33
URL: http://soffiproppen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0