jävla mage att göra ont

Vi har just nu gäster här på en fika för att Lillasyster har haft namsdag. Så mormor, morfar och farmor är här. Är inte ett dugg sugen på fika, kaffe tror jag det kommer bli för min del ikväll. Har haft så himlans ont i magen de senaste veckan, vet inte varför. Det gör bara fruktansvärt ont och krampar i både övre delen och undre delen av magen, känns som om något typ är trasigt. Magen är typ uppblåst och det bränns typ också, någon som vet vad det skulle kunna vara? har aldrig kännt såhär förut och det vill inte ge sig häller. Ibland försvinner smärtan, men den kommer ganska så fort tillbaka igen. Försöker att stå ut och hoppas att det ger sig snart. Ska gå och skala mig en morot och sitta och gnaga på och bara ta det lugntr ikväll.

.




Kommentarer
Postat av: Kajsa

Det kan vara magkatarr! Det har jag just nu faktiskt, det är skitjobbigt och känns precis som du beskriver! Det finns receptfri medicin på apoteket som heter Omeprazol (Mylan). Den ska man äta i 14 dagar. Den är faktiskt super bra! Hjälper nästan på en gång, efter bara någon dag! Hoppas du blir bättre snart! :)

Älskar eran blogg! Jag hoppas att ni får må bättre snart, ni är två otroligt söta, vackra och verkar vara roliga och trevliga. Ni förtjänar ett bättre liv än det som ni har nu. Jag har också anorexi så jag vet hur det är, kämpar dock nu satan och är mycket bättre!

Kramar!

2011-05-16 @ 21:45:09
Postat av: Anonym

heter eran syster Ronald eller Ronny i mellannamn? Häftigt i så fall! Visste inte att man kunde heta det om man var tjej.

2011-05-16 @ 21:56:51
Postat av: Anonym

Håller med kommentaren över.. Heter eran lillasyster ronald elr ronny..? :O

2011-05-16 @ 22:12:19
Postat av: Anonym

PÅ di beskrivning låter det som magsår!!!

2011-05-17 @ 07:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0