lördagskvällen

Igår var det somn sagt tjejmiddag hos Carro som fyllde år. Det var mycket trevligt och det bjöds på kött, potatis och en god sallad. Vi umgicks och snackade och hade det trevligt bara. Senare på kvällen estämde vi oss för att dra ut, så jag, Romina och Julia drog till tyresö ett tag och träffade lite nytt folk, efter det drog vi till skyttens och fortsatte lite där. Var inte så speciellt kul, utan kvällen blev ganska så misslyckad. Satt typ förstummad på den sista festen och visste inte riktigt vad jag skulle säga.. Det var lite annurlunda en på fester jag brukar vara på om man säger så. Kvällen slutade med att vi gick hem till Romina i spöregnet klockan fyra på natten, lite regn är ju alltid höjdpunkten på en redan misslyckad kväll, eller? nej det var fan det värsta som kunde hända..
Jag fick ju iallafall träffa mina fina vänner under kvällen, så det var höjdpunkten under kvällen!

Bilder från Carros middag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0