NATIONELLA IMRGON

Har nu läst 30 sidor till ur boken, vilket är väldigt duktigt för att vara mig! problemet är att jag har ca 300 sidor och jag måste vara klar imorgon. Imorgon är det nationella i engelska, som för överigt är mitt hatämne, nästan säker på att det kommer gå åt helvete, har först en lektion från 08.30-09.50 sen har jag håltimme tills klockan 14.00, hm kul.. vad ska man göra då? tar ju ca 50 minuter hem och dit, men tror fan att jag åker hem ändå! aja nu ska jag lägga mig i sängen och kämpa mig egenom några sidor till! hörs imorgon puss!

Hittade den här bilden på mig, tagen för ca ett år sedan när vi körde paintball med klassen, fan vad kul det var!


Kommentarer
Postat av: E

Ibland får man fuska lite. Du kan ju tex låna boken som ljudbok nästa gång. Då kan du "läsa" och pyssla med något annat samtidigt. Dessutom brukar det vara svårt att orka läsa på kvällen, men att blunda och lyssna brukar gå super! :)

2011-05-04 @ 07:17:32
Postat av: Anonym

kan inte ni försöka lägga in era outfits varje dag? det skulle vara mycket roligare då :) KRAm på er ! :P

2011-05-04 @ 08:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0