utsidan döljer insidan

Jag har ångest, men jag vet inte varför.
Jag har en klump i magen, jag vill bara gråta.
Allt känns så jävla jobbigt, Jag tänker på allt.
Pappa, mamma. Lögner och åter igen lögner. Alkohol? deppresion?
Längtar tills nästa helg, då kommer jag bort här ifrån.
Utsidan döljer insidan så väl.
Jag mår bra när jag är långt här ifrån, och när jag får träna.
Det som gör att jag håller vikten är att jag får träna, om dom skulle ta det ifrån mig skulle det troligen gå utför.
så var det sist, innan jag inte fick träna mer höll jag vikten ganska länge, sen tog dom träningen ifrån mig.
och då rasade allt. Vill bara springa tills mina ben inte orkar längre, långt bort här ifrån.
långt bort från brustna hjärtan och sår som inte kommer läka. Jag orkar faktiskt inte mer..

Kommentarer
Postat av: Therese

såg att du vill ha muskler. För att kunna bygga muskler krävs underhudsfett vilket ingen av er har. Hoppas du tar till förnuft och äter hälsosamt och inte tränar ihjäl dig för det är en annan stressmetod som blir som en annan slags sjukdom du sätter dig i. Så kallad ortodoxi. Har själv varit där så vet vad jag pratar om. Önskar er allt gott och hoppas verkligen ni tar er ur det här för jag vet att det går! men slit inte på era kroppar i onödan..ni ska leva med dom hela livet :) Sen så tycker ju killar om former, kurvor så tänk positivt! Ni är ju redan så vackra i grunden flickor! Kramar

2011-05-12 @ 23:30:25
Postat av: Bella

Föööör vi ska till Finland, myse gose hjärtat <3

2011-05-16 @ 08:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0