bara sånna där tankar..

Okej jag har gått ner i vikt, har typ panik för ska till mando på torsdag.
konstigt nog ser jag inte så stor skillnad, men vågen visar det.
Innerst inne känns det jättebra, men vet att det bara drabbar mig själv i slutändan.
Ångest för vet inte hur jag ska göra ena delen säger gå ner lite till, medans den andra säger att jag ska gå upp det igen. Pratade med min ena tränare idag och han sa att jag skulle kunna bli så mycket bättre om jag la på mig mer. För behöver det för att kunna bygga muskler, och jag vill verkligen bli ännu bättre, så blev skit motiverad, för jag vet att det är sant. Dock började jag direkt inse att jag inte kommer trivas i det, kommer se stor ut. och folk kommer se stor skillnad. Fan efter HDV och dagvården i våras var jag nära min målvikt, nu är det betydligt längre ifrån, och tanken på att jag måste upp det igen ger mig ångest! men måste.. frågan är hur jag ska lyckas tills på torsag.

Kommentarer
Postat av: Beatrice S

Hej! Jag och fyra av mina klasskompisar håller på med ett projektarbete som ska bli en dokumentärfilm om anorexia. Vi har några frågor till er ifall ni skulle vilja ställa upp, hör av er till min mail om ni skulle vara intresserade av att vara med (absolut inget krav att ni är med i filmen, vi har bara några frågor som sagt) :)

2011-11-21 @ 11:52:11
Postat av: Anonym

Kämpa på Sophie! Du kommer må så mycket bättre om du bara fortsätter att kämpa. Om folk märker att du gått upp i vikt så kommer dom bara tycka att det är bra och att det är fint! Kom igen nu!

2011-11-21 @ 20:57:30
Postat av: linnea

Får man fråga vad din målvikt är? Om den liksom baseras på normalt BMI eller om det är något ni satt upp tuillsammans utifrån vad du vägt tidigare? Kämpa på, ni är båda himla söta ska ni veta!

2011-11-23 @ 06:52:52
URL: http://linneahs.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0