blandad dag

Hej på er! Tisdag idag och stress som vanligt för att hinna iväg till träningen efter skolan, kom i alla fall hem nu och verkligen måste plugga, har seriöst störstaa ångesten för hur mycket jag ligger efter, dock blire inte så jättemycket plugg, för är sjukt trött så vill bara hoppa in i duschen och sen sova. Men ett arbete måste jag göra eftersom det påverkar hela vår grupp annars.. är ett grupparbete vi sysslar med! annars har min dag varit väldigt blandad, skolan gick bra, snabbt och hade kul, men när jag kom hem hade jag sån stor ångest att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Tårar och depp! men glömde bort lite av det på träningen i alla fall, dock känner jag att det kommer tillbaka nu, suck! aja godnatt på er !


Jag och Julia i skolan!

Kommentarer
Postat av: fanny

vad ska ni ha för vinterjackor i år?

2011-11-15 @ 23:39:02
Postat av: Carin

Sophie du är grym !! Bra köttat idag på träningen :) <3

2011-11-16 @ 00:49:34
Postat av: Anonym

Hej jag har en liten fråga till er två. Ni går väl i nacka gymnasium? Jag ska välja gymnasium det här året och har funderat på nacka, är det gymnasiet bra? Har dom bra lärare där och är skolan fräsch?

Kram

2011-11-16 @ 23:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0