Don't worry, be happy..

Go kväll på er, eller godnatt kanske passar bättre?.. Idag började jag klockan 1, vilket känndes helt underbart! Dock hade jag och mina fina vänner från klassen planerat att äta först i centrum, så vi var där en timme tidigare. Dock insåg jag att jag hade glömt hela min plånbok hemma, så någon mat blev det inte för min del.. från att ha ätit frukost halv nio på morgonen som bestod utav en kaffe, tills jag kom hem halv sju på kvällen fick magen nöjja sig med vatten. Fanns inte så mycket annat att göra faktiskt. Jag vart rätt så hungrig efter några timmar, men det släppte senare mot skolans slut som tur var. Måste se till att inte glömma den igen nu, för lunchen beövs just nu för att jag inte ska tappa mer i vikt. Har ju lyckats tappa lite igen, så måste se till att gå upp lite i allafall..




Kommentarer
Postat av: Emelie

Kunde du inte bara låna pengar av någon???

2011-11-11 @ 07:56:24
Postat av: Anonym

Får ni mat från eran skola eller behöver ni betala själva?

2011-11-11 @ 21:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0