tar det nästa vecka istället!

Huvudvärk och nya blåmärken! börjar bli en standard efter alla träningar, love it! Gick helt okej på träningen. Kan så klart gå bättre men det kan de väl alltid göra antar jag? Har inte uppdaterat så mycket på senaste, har varit lite depp och haft fullt upp med skolan och träningen, Skolan börjar gå mig på nervärna, all jävla matte, fyfan. Jag hoppas verkligen att jag klarar kursen bara! Idag tänkte jag försöka gå och lägga mig tidigt, ska inte sitta upp halva natten med datan och plugg, behöver ta igen några timmars sömn från den här veckan, ca tre timmar varje natt vilket min kropp inte pallar med! egentligen ska jag till mando imorgon, men orkar inte vet redan att det inte gått bra, så varför ska jag åka dit och få höra det. Ska säga att jag är sjuk och fråga om jag får komma nästa vecka. har gått upp lite av det jag tappat, men om jag får en vecka till på mig hinner jag gå upp mer, så slipper jag vara där oftare! aja godnatt på er puss!



Kommentarer
Postat av: sofia

Är du nöjd med ditt gymnasieval eller önskar du nu i efterhand att du hade valt ett annat gymnasium?isf vilket? och om du skulle väja en förutom nacka gymnasium vilket gymnasium skulle det va då? :)

2011-11-24 @ 21:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0