bedtime

God kväll! eller godnatt kanske man också kan säga? har i alla fall just kommit ut ur duschen, Träningen idag gick väl helt okej. Dock duger det inte för mig, vill bli bättre, vill sätta allt, vill göra alla nöjda! ångest för att jag inte lever upp till mina egna förväntningar!
Nu när jag tränat igår och idag har jag inte hafft någon tid för plugg, hela dagen går ju åt till att komma hem från skolan, vända åka till träningen och sedan hem därifrån, Dock gör det inte mig något eftersom träningen är så pass kul! men skolan får ju lida.. imorgon ska jag verkligen plugga gärnet när jag kommer hem, men först ska jag fixa ett litet ärende i stan!:) puss och godnatt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0