Första gången på år och dagar

Idag har man varit ledig från skolan hela dagen, väldigt skönt! dock har jag sovit bort i princip hela dagen. sov väldigt dåligt i natt, först frös jag och sen vaknade jag med världens huvudvärk och kunnde kanppt andas. Så vart tvungen att gå upp mitt i natten för att göra något åt saken. Så idag har jag sovit flera gånger och det är kanske därför jag inte kan sova nu..
Annars har jag idag även varit och gymmat första gången på år och dagar. känndes riktigt skönt och ska prata med mamma om att skaffa ett gymmkort. skulle vara skönt att komma i gång någon gång igen med att träna. skulle bli lättare att gå upp lite i vikt om man fick träna lite samtigt, då känns det som om kroppen inte bara binder fett utan också lite muskler.


Bild på mig för ca 7 månader sedan kanske. då klättrade jag ganska mycket och vägde lite mer en idag och hade faktiskt börjat bygga lite muskler för en gång skull, även om det inte var mycket. Finns inga spår av dem nu tyvärr så får försöka fixa till det.


Kommentarer
Postat av: anna

när du hade muskler då, vad åt du per dag ungefär, hur många gånger träna du ?

2011-10-28 @ 15:31:09
Postat av: malin

haha ;D

2011-10-29 @ 00:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0