Mot Grekland!

Hejdå Sverige! nu åker vi till grekland! Ha det så bra allihopa!! puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ok.

2011-10-03 @ 10:10:16
Postat av: rebeccastips, allt ifrån sex till mode

Kolla gärna in min blogg, riktigt smaskig och har börjat med något nytt. LÄMNA GÄRNA EN KOMMENTAR, pöss.

2011-10-06 @ 18:13:52
URL: http://rebeccastips.devote.se
Postat av: Louise

Jag hittade nyss till er blogg och har läst en del. Som jag har förstått så har ni båda en ätstörning och är tvillingar.

Jag har också en tvilling, och vi båda har en ätstörning. Det började med att vi tog bort det onyttiga i vår kost och började träna i hopp om att gå ner i vikt eftersom vi alltid har varit de mulliga i släkten. Det funkade, men gick inte ner så mycket som jag ville och jag började bara fett på kroppen. Jag började läsa en blogg om en tjej som har anorexia, och någon vecka efter pratade jag och min tvilling om ätstörningar och bloggen om anorexia. Mikaela (min tvilling) sa att hon känner igen sig lite av det hon skriver för hon också hade läst den, och jag sa att jag också gjorde det.

Vi började göra matplanering för varje dag och räknade kalorier. Vi kom ner till 300 kcal om dagen högst och så brände vi allt vi hade ätit.



I början gillade jag det, men nu är jag orolig. Jag äter inte så mycket alls, men Mikaela "tappar kontrollen" ibland och spyr upp. Jag hör henne ofta spy på toan. :( Jag vill bli frisk och försöker, har pratat om det med henne men hon vill inte. Jag har sagt att jag kanske berättar för mamma om hon inte slutar spy men då säger hon att jag sviker henne och blir arg.

Vad jag ska göra? Har du något tips på hur jag kan göra för att prata med henne?

Förlåt för en rörig och lång kommentar men jag vet inte vem jag ska vända mig till.

2011-10-09 @ 02:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0